Welkom

Welkom op Before Dawn.
Before Dawn is een roleplay forum over Pokémon, maar is ook grotendeels gebaseerd op de boekenserie Warrior Cats. Op dit forum speel je een wilde Pokémon in één van de twee Clans of juist een wilde Pokémon die niet (meer) in een Clan leeft. CloudClan en DarkClan leven al een tijdje in vrede in het woud, maar dit kan ieder moment veranderen.

Welcome Gast, do you want to switch accounts?

Links

Staff

Admins
Littlesong
Mods
-

Affiliates

Credits

Pokémon is © Nintendo & Game Freak.
Warrior Cats (Warriors) is © Erin Hunter
Alle karakters, teksten, verhaallijnen, etc. zijn © Before Dawn (https://before-dawn.actieforum.com/) en de leden van Before Dawn.
Alle plaatjes zijn © hun rechtmatige eigenaren.

+2
Cloudmoon
LunarClan
6 plaatsers

    Gezocht: Hoge rangen

    LunarClan
    LunarClan
    NPC-account


    Aantal berichten : 24
    Punten : 0

    Gezocht: Hoge rangen Empty Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van LunarClan wo mei 13, 2015 4:30 pm

    Before Dawn

    We are warriors
    Aangezien we hoge rangen nodig hebben in de Clans, is dit topic er.
    Als je een van de onderstaande rangen zou willen hebben, plaats je een reactie op dit topic met daarin op z'n minst de rang die je wil hebben, een karakterkaart (beschrijving van het karakter dat je bespeelt)en een motivatie waarom je de rang zou willen.

    Beschikbare Rangen
    | DarkClan medicine mon
    | DarkClan medicine mon apprentice
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van Cloudmoon do mei 14, 2015 6:29 pm




    Cloudheart

    Name:
    Cloudheart (Cloudmoon)
    Rang:
    Leader
    Clan:
    ik dacht aan cloudclan
    Beschrijving:
    Cloudheart is een rustige en sterke Absol. ze heeft een moeilijke jeugd gehad en heeft daar door soms depressies. Haar moeder (Whitecloud NPC) was vermoord toen ze nog maar level 12 was. En ze weet niet wie haar vader is dus was ze helemaal alleen. Ze was daar door vastbesloten om Clanleader te worden om haar "clan" te kunnen beschermen. Manen later lag de clanleader van die tijd lag op sterven. hij hadt een ernstige ziekte dat niet meer genezen kon worden. Maar er was 1 probleem. De deputy was nog geen level 40. Helemaal niemand was level 40 toen de tijd. Cloudheart die een sterke krijger was greep haar kans! Ze trainde zo hard ze kon om level 40 te bereiken! Na vele dagen hard werken was ze eindelijk level 40. Nog nooit was er een krijger die zo snel level up was gegaan. De clan heeft haar dus leader gemaakt, toen haar voorganger een dag nadat ze lvl 40 was geworden overleed.
    Skills:
    Cloudheart is erg sterk. Ook is ze heel goed in klimmen, dat komt door haar klauwen en staart. ze is best snel maar ook niet de snelste. Haar beste punt is toch écht vechten.
    Bouw:
    Ze is erg slank en vrouwlijk.
    Maar dat weerhoudt zich er niet van dat ze erg gespierd is. Haar klauwen zijn iets langer dan normaal en haar staart korter.
    Motivatie:
    Ik vond het bij haar passen om leader van cloudclan te zijn, aangezien ze cloudheart heet. Ik wou ook al wat langer een leader zijn, en ik weet veel van pokemon dus leek dit me wel een goede plek.
    Extra:
    ik vindt het ook goed als ze bij darkclan komt, vanwege haar naam enz.

    Words: ### ||Tag: Name || Note: -  



    Laatst aangepast door Cloudheart op vr mei 15, 2015 2:07 pm; in totaal 4 keer bewerkt (Reden : Spellings foutjes)
    Fireling
    Fireling
    Medicine mon apprentice


    Aantal berichten : 8
    Punten : 12

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 6 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 19

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van Fireling do mei 14, 2015 7:29 pm

    Name:
    Fireling (later Firefox)

    Rang:
    Medicine Mon Apprentice

    Clan:
    Cloudclan lijkt me leuk (dan is juno misschien mijn leader xD)

    Beschrijving:
    Fireling is een kleine Ninetales, ze is ongeveer 0.85 meter. ze heeft wel een glanzende vacht die zo dik is dat je nauwelijks zien dat ze heel tenger is gebouwd. haar ouders Sparkletongue (npc) en Littletail (npc) leven nog, maar ze houden niet van hun dochter omdat ze niet sterk is en niet kan vechten, ze hadden liever een kind gehad die sterk was.

    Skills:
    Fireling is door haar lichaamsbouw niet een goede vechter. ze is wel slim en onthoud alles. ze kan heel hard rennen, en ze kan heel snel dingen vinden door haar goede neus.

    Bouw:
    Fireling is door haar jonge leeftijd best wel klein, ongeveer 0.85 meter. maar door haar staarten lijkt ze extra klein, die zijn namelijk wel heel groot.

    Motivatie:
    omdat ze eigenlijk gewoon niet kan vechten wil ze wel iets voor de clan doen. ze twijfelt veel aan zichzelf omdat ze helemaal niet sterk is. en het lijkt me superleuk om MedMon te kunnen worden later! Fireling wil haar ouders (npc's) trots maken zodat ze van haar houden.

    Extra:
    dankje Juno, nu ben ik verslaafd
    LunarClan
    LunarClan
    NPC-account


    Aantal berichten : 24
    Punten : 0

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van LunarClan zo mei 17, 2015 6:45 pm

    Gefeliciteerd
    Jullie hebben de rangen gekregen!
    Shadowmoon
    Shadowmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 22
    Punten : 4

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 3 years
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 30

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van Shadowmoon ma mei 18, 2015 6:53 pm


    Shadowburst

    Naam: Shadowburst [ShadowMoon]
    Rang: Leader
    Clan: DarkClan
    Pokémon: Luxray

    Karakter
    Goede eigenschappen: Kalm, begripvol, beschermend, moedig.
    Slechte eigenschappen: Teruggetrokken, toneelspelend, eigenzinnig,
    Beschrijving: Shadowburst is op het eerste gezicht een vriendelijke pokémon. Hij lijkt altijd vrolijk en staat voor iedereen klaar. Maar er zijn momenten dat hij zich anders voordoet dan hij zich voelt. Hij is vaak teneergeslagen, maar laat dit niet zien. Toch is hij erg betrokken bij andere pokémon. Hij zal een ander altijd helpen als die hulp nodig heeft, en is erg beschermend. Soms té.

    Motivatie:
    Ik vind het leuk om een clan leider te spelen, en ik heb al ervaring met dit karakter (Het was eerst Newt, en die speel ik op andere sites ook). Ik denk dat hij qua karakter ook past bij de Dark clan.
    LunarClan
    LunarClan
    NPC-account


    Aantal berichten : 24
    Punten : 0

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van LunarClan di mei 19, 2015 11:01 am

    Gefeliciteerd
    Je hebt de rang gekregen!
    Flamesoul
    Flamesoul
    Medicine mon


    Aantal berichten : 10
    Punten : 10

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 24 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 40

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van Flamesoul vr mei 22, 2015 8:51 pm

    Name:
    Flamesoul

    Rang:
    Medicine Mon

    Clan:
    Cloudclan

    Beschrijving:

    Flamesoul is een redelijk grote vriendelijke Rapidash, haar ogen staan bijna altijd vriendelijk en ze heeft een groot hart voor clangenoten. Al zou ze niet snel iemand die gewond is, ook al is hij of zij van een andere clan alleen laten, en laten lijden. Ze heeft een goed instinct en is best nog wel dapper aan gelegd enkel valt dat door haar gedrag niet op. Ze kan namelijk heel slecht tegen geweld. De zorgzame kan haar soms toch nog wel in de problemen brengen, enkel weet ze die gelukkig vaak te beperken. Ze is super trouw aan haar clan.

    Skills:
    Flamesoul weet veel over de gezondheid van verschillende Pokémon waardoor iemand haar snel kan toevertrouwen voor anderen te zorgen. Ze kan niet goed vechten al is ze wel erg snel waardoor ze haar snelheid vaak gebruikt in noodgevallen. Ze is erg lenig en atletisch ingesteld.

    Bouw:
    Flamesoul is redelijk groot gebouwd voor een rapidash. Ze heeft een sierlijke maar krachtige bouw, waardoor ze op zich als haar karakter mee zat een sterke warrior kon worden. Toch gebruikt ze haar krachtige bouw liever om anderen mee te helpen, waarbij haar snelheid natuurlijk wel van pas komt.

    Motivatie:
    Flamesoul is een pokémon die totaal niet tegen geweld kan, waardoor ze nooit echt vol pit zou vechten en zich eerder zou overgeven om zou gewonden te voorkomen. Ook houdt ze er van om voor anderen te zorgen. Daarom leek deze rang mij voor haar het beste.

    Scarface
    Scarface
    Deputy


    Aantal berichten : 5
    Punten : 4

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 25 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 35

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van Scarface zo mei 24, 2015 11:07 pm

    Name:
    Scarface
    Rang:
    Deputy
    Clan:
    Darkclan
    Beschrijving:
    Scarface is een neutrale pokemon, maar hij kan ook zo zijn momenten hebben zeker wanneer de andere pokemon hem teleurstellen dan kan hij nogal kwaad uitvallen, maar zijn mede clangenoten valt Scarface nooit aan.
    Skills:
    Scarface is een zeer gedreven vechter, maar helpt andere wanneer dat nodig is. Zeker jonge pokemon is een van zijn grootste zwaktes
    Bouw:
    Hij is groot en sterk gebouwd. Zijn machtige vleugels kunnen Scarface voor zeer lange tijd dragen. Zijn staart is langer dan die van een gemiddelde Charizard.
    Motivatie:
    Ik heb me al vaker als Beta of Deputy aangemeld, maar ik blijf hopen die rol ooit eens te verkrijgen.
    Extra:
    Op jonge pokemon kan Scarface zelden langere tijd boos op zijn.


    Laatst aangepast door Scarface op ma mei 25, 2015 11:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    LunarClan
    LunarClan
    NPC-account


    Aantal berichten : 24
    Punten : 0

    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van LunarClan ma mei 25, 2015 10:29 am

    Gefeliciteerd
    @Flamesoul heeft de rang gekregen!

    Niet geaccepteerd
    Het spijt me, @Scar, maar je naam is niet goed voor een ClanPokémon, dus ik kan je nog niet accepteren. Zo'n naam bestaat namelijk uit twee delen/woorden: een prefix en een suffix (Voorbeelden: Littlesong, Graystripe, Goldenflower). Jouw naam bestaat maar uit één woord en is dus geen geldige Clannaam. Stuur maar een PM (personal message) naar Littlesong als je een nieuwe naam bedacht hebt.

    Gesponsorde inhoud


    Gezocht: Hoge rangen Empty Re: Gezocht: Hoge rangen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr maa 29, 2024 3:39 am