Welkom

Welkom op Before Dawn.
Before Dawn is een roleplay forum over Pokémon, maar is ook grotendeels gebaseerd op de boekenserie Warrior Cats. Op dit forum speel je een wilde Pokémon in één van de twee Clans of juist een wilde Pokémon die niet (meer) in een Clan leeft. CloudClan en DarkClan leven al een tijdje in vrede in het woud, maar dit kan ieder moment veranderen.

Welcome Gast, do you want to switch accounts?

Links

Staff

Admins
Littlesong
Mods
-

Affiliates

Credits

Pokémon is © Nintendo & Game Freak.
Warrior Cats (Warriors) is © Erin Hunter
Alle karakters, teksten, verhaallijnen, etc. zijn © Before Dawn (https://before-dawn.actieforum.com/) en de leden van Before Dawn.
Alle plaatjes zijn © hun rechtmatige eigenaren.

2 plaatsers

    Anyone in here?

    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Anyone in here? Empty Anyone in here?

    Bericht van Cloudmoon wo mei 20, 2015 12:40 pm

    Cloudmoon liep de warrior den in. Ze was op zoek naar iemand die bessen kon gaan zoeken. De enigste in de den was een Espeon, waar ze de naam niet van wist. "Jij daar! hoe heet je ook alweer? ik zou graag willen dat je bessen gaat zoeken." Alle bessen waren namelijk op, en zij had wat beters te doen. Cloudmoon was moe, omdat zij de avond patrouille hadt gelopen en nog niet hadt geslapen."oh en kan je misschien ook lum berries plukken? die hebben we niet meer had ik begrepen. en als je wilt kan je iemand meenemen.je moet wel opschieten want het gaat zo regenen, er komt een erg donkere lucht aan." Cloudmoon ging zitten.

    Words: 117 | Eerste post: Crimsoncreek| Notes: Berries!!
    Crimsoncreek
    Crimsoncreek


    Aantal berichten : 5
    Punten : 4

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 19 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 34

    Anyone in here? Empty Re: Anyone in here?

    Bericht van Crimsoncreek wo mei 20, 2015 3:04 pm

    Crimsoncreek deed geen moeite zijn gaap terug te houden, proberend iets meer op te krullen. Hij had gister heel wat werk gedaan, en hij moest zeggen dat hij er vrij trots op was. Maar niemand had het echt gemerkt, natuurlijk. De Espeon had niks gemeldt toen hij terugkeerde. Dat was nu eenmaal een nadeel van op jezelf zijn, natuurlijk. Hij snoof zachtjes zodra hij een luide stem hoorde, die vrij duidelijk naar hem toegericht was. Hij draaide zich om, zijn staart zwiepend op een ietwat geïrriteerde manier. “Het is Crimsoncreek. Als leader zou u dat toch moeten weten of ben ik nu iets te kritisch bezig?” Hij gaf zijn poot snel twee likken, voordat hij verder sprak. “Daar heb ik er gister nog een paar van teruggebracht. U moet zorgen dat de Young Ones daar met hun tengels vanaf blijven, zo blijft er niks over voor de rest.” zei hij in een monotone stem, zijn staart om hem heen krullend. En het ergste was dat hij niet eens onbeleefd probeerde te zijn.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Anyone in here? Empty Re: Anyone in here?

    Bericht van Cloudmoon wo mei 20, 2015 5:14 pm

    “Het is Crimsoncreek. Als leader zou u dat toch moeten weten of ben ik nu iets te kritisch bezig?” zei Crimsoncreek. "sinds wanneer mag een leader geen namen meer vergeten?" Snoof ze terug. en ze ging weer staan om groter te lijken. De Espeon ging weer verder met praten, “Daar heb ik er gister nog een paar van teruggebracht. U moet zorgen dat de Young Ones daar met hun tengels vanaf blijven, zo blijft er niks over voor de rest.” zijn staart en de Geïrriteerde stem vond Cloudmoon niet kunnen tegenover een leader. "De young ones hebben niks zomaar gepakt, de hele clan moet gevoed worden. en als er maar 2 warriors eten hebben verzameld gaat het snel op ja! En jij moet misschien leren hoe je je gedraagt tegenover je leader!" met de laatste woorden stapte ze dichterbij crimsoncreek.

    Words: 117 | Eerste post: Crimsoncreek| Notes: Berries!!

    Gesponsorde inhoud


    Anyone in here? Empty Re: Anyone in here?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 1:41 pm