Welkom

Welkom op Before Dawn.
Before Dawn is een roleplay forum over Pokémon, maar is ook grotendeels gebaseerd op de boekenserie Warrior Cats. Op dit forum speel je een wilde Pokémon in één van de twee Clans of juist een wilde Pokémon die niet (meer) in een Clan leeft. CloudClan en DarkClan leven al een tijdje in vrede in het woud, maar dit kan ieder moment veranderen.

Welcome Gast, do you want to switch accounts?

Links

Staff

Admins
Littlesong
Mods
-

Affiliates

Credits

Pokémon is © Nintendo & Game Freak.
Warrior Cats (Warriors) is © Erin Hunter
Alle karakters, teksten, verhaallijnen, etc. zijn © Before Dawn (https://before-dawn.actieforum.com/) en de leden van Before Dawn.
Alle plaatjes zijn © hun rechtmatige eigenaren.

2 plaatsers

    Who are you?

    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Who are you? Empty Who are you?

    Bericht van Cloudmoon za mei 23, 2015 9:44 pm

    Het was new leaf en de zon scheen zachtjes door de bladeren. Cloudmoon was alleen op een patrouille langs de grenzen. Ze haalde een keer diep adem en rook een de zoete geur. Het was de geur van Persim berries, 'Wauw! die heb ik lang niet meer gezien!' Dacht ze. De geur kwam van rechts, dus ging zij ook naar rechts. Ze zag de blauwe plant waar ze aan groeiden en ze plukte ze. Als ze met hara mond dichterbij de bessen komt ruikt ze een onbekende geur. Ze kon wel ruiken dat het een rogue was. Ze keek op en speurde naar de rogue. "Hallo!?" Ze liet de bessen vallen en sprong in gevechts houding. ze riep nog een keer. "Hallo!? is daar iemand!?"

    Words: 135 | Tags:@Nighteye | Notes:X


    Laatst aangepast door Cloudmoon op zo mei 24, 2015 12:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Nighteye za mei 23, 2015 10:12 pm

    De Zorua vond het weer eens tijd om opzoek te gaan naar een chille hangplek om de saaie hete dag door te brengen. Een briesje steeg op en Nighteye ving een heerlijk bekende geur op. Persim berries. ‘hmm beter bestaat er niet.’ Dacht de Zorua. Maar hij rook ook een ander geurtje. Eentje die hem heel bekend voorkwam. ‘pff de stank van clanpokemon.’ Dacht hij. ‘Nouja alles voor de bessen.’ Hij sneakte dichterbij en bij het bosje aangekomen zag hij door het struikgewas heen een grote pokemon staan. Een Absol zo te zien maar… maar deze had wel hele rare kleuren. Hij kreeg een sluw ideetje wat meteen ook grappig voor hem zou zijn. ‘met een grijns gebruikte hij de kracht die alle zoruas geschonken was om grappen uit te halen. Dat was de enige reden dat ze het konden toch? Hij transformeerde in een exact zelfde absol als diegene die voor hem stond. Eentje met rare kleuren. als hij zou praten zou hij zichzelf verraden. Hij stond op en stond plots oog in oog met de pokemon voor hem. ‘dit was toch wat enger dan gedacht.’ Dacht de zorua. ‘Hopen dat het goed afloopt en ik er met de berries vandoor kan.’ Waren Nighteye’s gedachten.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Cloudmoon zo mei 24, 2015 1:47 pm

    Ze kreeg telkens geen antwoord dus werdt ze ongeruster, Niet bang maar eerder nerveus voor het onbekende. na nóg een keer roepen liep ze dichter naar de geur. Ze schrok heel erg! Voor haar stond een shiny absol, ook met een kleinere staart. 'Dit kan toch niet? was de leader van darkclan ook een absol!? dan lijkt die wel heel erg op mij! hij heeft ook een kortere staart.' Ze was verward. "ben jij de darkclan leader? is shadowmoon dood?" Dat moest wel, want alleen leaders zijn shiny. "maar hoe kan het dat jij naar rogue ruikt?" Ze stond nog steeds in een vecht houding met de bessen nog steeds onder haar. Ze at een berry, misschien is dit wel nep en ben ik per ongeluk in een confuse ray terecht gekomen. Ze merkte niet veel van de bes. maar hij was wel lekker, en heel zoet. "Ga je nou nog antwoord geven!?" Anders ben ik gedwongen je aan te vallen. En ik denk dat je dat niet wilt!"

    Words: 169 | Tags:@Nighteye | Notes:X
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Nighteye zo mei 24, 2015 2:59 pm

    ‘Hihi.’ Daar was het bekende lachje van Zorua’s. ‘deze absol was grappig. Waarom zou ze zo nerveus zijn. Ze zou nu toch ook wel moeten doorhebben dat ik een kopie van haar ben.’ ‘’ben jij de darkclan leader? Is shadowmoon dood?’ wie zou dat nou weer moeten zijn. Dacht Nighteye. Daar ging zijn lachje weer. ‘hihihi.’ Hij begon de absol tegenover hem na te doen qua bewegingen. Elke beweging die de ander vanaf nu zou maken zou hij direct kopieren en na doen. Dan zou de mindblow real worden. Zo te zien wist de pokemon ook niet veel over zorua’s of uberhaupt dat ze er zijn. Iedere pokemon die ze wel kende zou meteen het staartje zijn opgevallen. De absol nam een hapje van een berry. ‘Hah eindelijk een goed idee.’ Dacht hij. Gretig nam hij ook een berry. ‘Ah lekker net wat ik nodig had.’ Dacht Nighteye. ‘‘Ga je nou nog andwoord geven? Anders ben ik gedwongen je aan te vallen, en ik denk niet dat je dat wilt!’’ hihi’ wat een zenuwpees. Hij kreeg nog een grappig ideetje hopelijk zou het lukken. Het zou echter niet heel fijn zijn als ze me zou aanvallen. Ze ziet er heel sterk uit en ook al kan ik haar kopieren haar kracht krijg ik niet. Nouja hij bedoelde dit allemaal niet fout. Hij keek de absol nog een keer uitdagend aan en sprong naar achter de bosjes in om vervolgens een halve cirkel om de absol heen te lopen. Hij zorgde dat hij veel geluid maakte dat ze hem zou horen. ‘En nu hopen dat ze hem zou volgens.’ dacht hij met een grijns.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Cloudmoon zo mei 24, 2015 5:23 pm

    De kopie zat de héle tijd te lachen, en gaf geen antwoorden op haar vrageb. Misschien is het een ditto... Dacht ze. net toen ze het wou vragen liep de vreemde Absol weg. "Hé stop!" maar de vreemdeling stopte niet. De Absol rende door de bosjes en maakte veel geluid. Cloudmoon volgde de andere Absol. Maar uit voorzorg gebruikte ze Double team. Straks is hij met meer en vallen ze me aan! Dacht ze.

    Words: 74 >Smile | Tags:@Nighteye | Notes:MUHAWAWAHAHWHAHHWA
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Nighteye zo mei 24, 2015 6:44 pm

    ‘Goedzo volg me maar. Dichterbij.. dichterbij. Dang waarom doet ze nou double team. Nouja maakt niet heel veel uit.’ Hij had goed op bewegingen gelet en zag dat maar een een andere kant opging. Dat moest de echte zijn. Hij trok nog een tak weg en hield die achter. Toen de volgens hem echte absol voorbij kwam liet hij de tak los. Woosh! Daar ging de terugverende tak. Als de tak haar zou hebben geraakt wat hij hoopte dat was gebeurt, Zou dit hem precies genoeg tijd geven om te veranderen in een furret. Een van zijn favoriete transformaties. Dan zou dit geweldig worden. Ze zou helemaal verbaast zijn en zoeken naar de andere absol. Als dit ook zou lukken zou hij nog een ding doen en daarna maar gewoon weggaan met de berries. Snel veranderde hij naar de furret. Dit was allemaal bedoeld om haar af te leiden van de berries en het zou lukken ook. Hij was niet sterk maar wel slim. ‘hihihi’ daar ging dat weer vanzelf
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Cloudmoon zo mei 24, 2015 7:14 pm

    De échte Cloudmoon was gezien door de ander. Hij pakte een tak vast trok hem naar achter en liet los. Het raakte haar klauw die ze net de lucht in hield om de Nepperd te grijpen."Auw!!" Riep ze. Cloudmoon deed haar hoofd omhoog en haar zeis (dat ding op d'r kop) begon wit te gloeien, ze stuurde Razorwind af op de andere Absol. Ze hoopte dat ze had geraakt. Zodat ze even pauze hadt om over haar klauw te likken. Maar toen ze klaar was was de andere Absol nergens meer te bekennen. Er was alleen maar een furret, opzich ook erg maar ze moest Die Absol hebben ze Moet en Zal weten wie hij is. Ze duwde haar neus in de lucht en rook de Rogue, raar genoeg kwam de geur van de furret. Ze stapte eropaf. "Dus jij bent wél een ditto!" Zei ze boos tegen hem.

    Words: 148 >Smile | Tags:@Nighteye | Notes:Je moeder!!
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Nighteye zo mei 24, 2015 7:29 pm

    Oeps dit ging niet volgens plan. Hij was net te sloom geweest met transformeren en had nog niet weg kunnen komen. ‘’Dus jij bent wel een Ditto!’’ klonk haar stem. Zijn mond zakte voor een seconde open van verbazing. ‘serieus ze vergelijkt een superieure pokemon als ik met een ditto die alleen in pokemon kan veranderen….’ Nou ja maakt niet uit hij dacht 1 seconde heel snel na en kreeg een idee door iets dat hij in zijn ooghoek zag. Een andere furret snel krastte hij met zijn pootjes op de grond en de andere furret wist wat hem te doen stond. Nighteye sprintte weg door het poortje van die rare absol naar de andere furret en samen renden ze het bos in. Gelukkig was de andere furret niet gezien door haar want anders zou dit grandioos mislopen. Eenmaal om de hoek van een grote boom krastte hij nog wat naar de furret en die bleef staan. ‘heerlijk furret’s even snel in voor een grap als ik.’ Grinnikte de zorua. Nu een wat moeilijkere transformatie die ook veel moeite kostte. Maar het lukte en hij veranderde in een ursaring. Een hele grote, sterke ursaring. Dit zou het beste gedeelte worden. Hij zou zo hard brullen dat de absol van haar poten zou worden geblazen. Althans dat hoopte hij. En die andere furret zou doen of hij de ‘’ditto was’’ pff hij kon nog steeds niet geloven dat ze echt dacht dat hij een ditto was. Oke daar was ze weer. ‘3, 2, 1.. WRAAAAARGGG!!!!! Hij brulde met de grote longen van een ursaring….
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Cloudmoon zo mei 24, 2015 8:36 pm

    De furret rende onder de poten van Cloudmoon door. En cloud rende er achterna. "Shit die furret is snel!" Zei ze murmerend tegen haar zelf. ze verloor hem uit haar oog. Maar zijn geur was er nog. de geur kwam vanachter een boom vandaan, voordat ze überhaupt om de boom heen kon kijken werdt ze al gehinderd door een grote Ursaring. "WRAAAAARGGG!!!!!" De urasing liet een oorverdovend gebrul horen. even was cloudmoon van haar stuk geblazen maar ze herstelde zich snel."GA WEG UIT DIT TERRITORY DITTO! IK HEB JE WEL DOOR!" Dit keer was ze gewoon boos. "Als je niet snel weggaat zul je er nog spijt van krijgen!" Zei ze iets rustiger.

    Words: 114 | Tags:@Nighteye | Notes:Je moeder!!


    Laatst aangepast door Cloudmoon op zo mei 24, 2015 8:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : vergeten "words" aan te passen)
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Nighteye zo mei 24, 2015 8:59 pm

    Dit was het langverwachte moment waar hij op had gewacht. Nu kon hij zijn gang gaan. Ook al zou ze het zelf niet door hebben zijn plan was al geslaagd. Hij had een heel rondje gelopen om de plek waar ze elkaar het eerst ontmoete. Hij had nu onderhand wel genoeg tijd gerekt en zijn nieuwe furret maatje moest nu onderhand wel klaar zijn met het plan. Hij was wel moe door alle transformaties, maar hij kon nog wel voor even 1 keer veranderen. Hij maakte de wel bekende salto en hij veranderde in een zubat. Hij fladderde hoog boven de bomen weg en keek nog even achterom om het verbaasde gezicht van de eigenlijk wel een beetje zielige absol te zien. Zo wat had hij een lol beleefd dacht hij terwijl hij verder vloog richting het afgesproken punt. Die paar krasjes die hij had gegeven hadden veel inhoud gehad ook al leek het voor het niet kennende oog niet zo. In die paar krasjes hadden de 2 pokemon afgesproken samen weg te rennnee, samen te roleplayen tegen de absol, en terwijl Nighteye de absol afleidde, pakte de furret zoveel berries als hij kon van de struik waar ze elkaar hadden ontmoet en rende hij ervandoor naar een paar bomen terug, de hele struik kaal achterlatend. Nog iets verder het bos in zouden de 2 pokemon de buit verdelen en hun wegen scheiden. Ah daar was de furret en hij was al tevreden op de berries aan het kauwen. ‘zo en nu voorlopig maar niet meer hier terug komen voordat ik de absol echt kwaad maak dacht de geniepige zorua. Hij nam zijn deel van de buit mee en groete de furret nog even. Daarna liep hij met een vrolijk humeur weg naar zijn shelter. Hij wist dat de absol een goede neus zou hebben dus hij waadde door wat water om zijn sporen te wissen. Hij wou natuurlijk niet hebben dat er opeens een ongewenste absol voor de deur stond grinnikte hij.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Cloudmoon zo mei 24, 2015 9:16 pm

    De grote ursaring antwoorde niet, en veranderde snel in een kleine zubat. "STOP!" Ze was écht heel pissig. "watje!"riep ze hem na samen met een razorwind die overigens miste. Ze probeerde de Zubat achterna te rennen maar hij verdween als snel uit het oog. "EN WAAG HET NIET OM OOIT NOG TERUG TE KOMEN!" Ze besloot terug te gaan om de berries op te halen. "oh nee.." Zuchtte ze. Was al die moeite nou voor niks!? Met haar hoofd naar beneden sjokte ze terug naar het kamp.

    Words: 91 | Tags:@Nighteye | Notes:Je moeder!!

    Gesponsorde inhoud


    Who are you? Empty Re: Who are you?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 5:00 am