Welkom

Welkom op Before Dawn.
Before Dawn is een roleplay forum over Pokémon, maar is ook grotendeels gebaseerd op de boekenserie Warrior Cats. Op dit forum speel je een wilde Pokémon in één van de twee Clans of juist een wilde Pokémon die niet (meer) in een Clan leeft. CloudClan en DarkClan leven al een tijdje in vrede in het woud, maar dit kan ieder moment veranderen.

Welcome Gast, do you want to switch accounts?

Links

Staff

Admins
Littlesong
Mods
-

Affiliates

Credits

Pokémon is © Nintendo & Game Freak.
Warrior Cats (Warriors) is © Erin Hunter
Alle karakters, teksten, verhaallijnen, etc. zijn © Before Dawn (https://before-dawn.actieforum.com/) en de leden van Before Dawn.
Alle plaatjes zijn © hun rechtmatige eigenaren.

2 plaatsers

    the silence is.. beautiful

    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    the silence is.. beautiful Empty the silence is.. beautiful

    Bericht van Nighteye zo mei 24, 2015 9:53 pm

    Mischien moest hij iets minder vaak in het zogeheten Cloudclan terretory komen. Blijkbaar was er in dit deel van het land geregeld dat er territorium was van bepaalde pokemon. Dan had je volgens een pokemon die hij had gevraagt naar een paar dingen. De cloudclan en darkclan terretory. Hijzelf vond het een gek idee dat je land kon claimen als dat van jouw. Het land zou van iedereen moeten zijn. Ook bleek het zo te zijn dat je clanpokemon had en rogues. Hij zou dan een rogue zijn omdat hij bij geen enkele clan hoorde of wou horen. Hij vond het bizar maar volgens zowat elke andere rogue was dat normaal hier. ‘ach het maakt mij niet heel veel uit als ik er maar geen last van heb.’ Dacht hij luchtig. Wauw het is hier heerlijk. Het was al wat later in de avond en hij had net gegeten. Oftewel het was alvast een geslaagde avond. Op de achtergrond hoorde je een heel rustig beekje stromen maar het was niet zo hard dat het de aandacht vroeg. He dat ziet er toch mooi uit als een slaapboom. I don’t mind als ik hier de nacht moet doorbrengen. Lenig sprong hij op een tak hoog in de boom en hij viel half in slaap. Niet helemaal want dat zou onzorgvuldig zijn. Er waren altijd pokemon op zijn leven uit. Hij zag nog wat pokemon voorbij komen maar eigenlijk was hij al te lang wakker gebleven en had hij te weinig slaap gehad. Langzaam maar zeker viel hij toch in slaap~
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Cloudmoon wo mei 27, 2015 9:27 pm

    Cloudmoon was dorstig en besloot wat te drinken bij the quiet stream. Ze ging ook alvast wat berries zoeken voor morgenvroeg. Toen ze daar mee klaar was hief ze haar hoofd op en deed razor wind in de lucht datt ietsje verderop terecht kwam in het gras.
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Nighteye do mei 28, 2015 4:20 pm

    Nighteye hoorde iets langs zijn hoofd vliegen en meteen was hij klaar wakker. Hij liet het niet merken door te blijven liggen maar stiekem was hij hard aan het denken. Dat moest een aanval zijn geweest een normale wind voelt anders. Hij hoorde ook voetstappen onder zich en zag dat het die bond gekleurde Absol van een paar dagen terug was. Hij zag haar wat water drinken aan het rustig lopende riviertje. Oh Arceus ze mag me niet zien straks herkend ze me dan ben ik dood. Maar toen schoot het door hem heen dat ze dacht dat hij een Ditto was. Oh haha dit word lachen. ‘Een hele goede morgen’ riep de kleine Zorua droog vanuit de boom naar de rustig drinkende Absol beneden hem.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Cloudmoon za mei 30, 2015 7:47 pm

    "Een hele goede morgen" Riep een stem vanachter haar. "Wie is daar!?" Riep ze geschrokken terug. En ze draaide om. Deze stem kende ze niet. Toen ze rond keek zag ze niks, maar na even goed kijken zag ze een kleine zwarte pokemon met rode accentjes in z'n vacht zitten in een boom zitten. "Wat doe jij hier?" Ze nam de lucht even goed in haar op. "Rogue, misschien wist je het niet maar dit is Cloudclan territory. En ik moet je nu wegsturen." Zei ze ook al wist ze dat hij er toch niet naar gaat luisteren. Is er dan niks beters te doen dan rogues wegsturen van dit territory?
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Nighteye zo mei 31, 2015 10:36 am

    "Wie is daar!? Wat doe jij hier? Rogue mischien wist je het niet maar dit is cloudclan territory. En ik moet je nu wegsturen." 'Nou nou. Je kan ook aardig een goede morgen wensen hoor. Ik wens heel aardig een goedmorgen en het enige wat ik naar mn hoofd krijg is gesnauw. Trouwens wat wil je ertegen doen dat ik hier ben. Je kan niet in bomen klimmen en me uit de boom schieten kan je ook niet als ik net anders ga liggen. Daarentegen kan ik jouw wel heel mooi raken.' Zo die heb ik mooi op haar nummer gezet. Dacht Nighteye. 'Oh en over dat cloudclan territory, ik geloof er niet in dat een pokemon gebied als dat van hem kan claimen. Het zou eerlijk verdeeld en van iedereen moeten zijn.'
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Cloudmoon zo mei 31, 2015 2:42 pm

    'Nou nou. Je kan ook aardig een goede morgen wensen hoor. Ik wens heel aardig een goedmorgen en het enige wat ik naar mn hoofd krijg is gesnauw. Trouwens wat wil je ertegen doen dat ik hier ben. Je kan niet in bomen klimmen en me uit de boom schieten kan je ook niet als ik net anders ga liggen. Daarentegen kan ik jouw wel heel mooi raken.' Snauwde de kleine pokemon. "Waarom zou ik een rogue goedemorgen wensen? Jullie stelen alleen maar berries. Daar heb je een punt, maar dan ben je nog steeds in Cloudclan territory!" Ze heeft echt een hekel aan deze pokemon. "over dat cloudclan territory, ik geloof er niet in dat een pokemon gebied als dat van hem kan claimen. Het zou eerlijk verdeeld en van iedereen moeten zijn." Zei de pokemon "De gebieden zijn al geclaimd voordat ik überhaupt uit mijn ei kwam, ik vervolg alleen de taken van mijn voorouders. Alles wat buiten Darkclan en Cloudclan ligt is van jou, waarom ga je daar niet heen?" Probeerde ze rustig uit te leggen toen besefte ze net dat ze niet eens wist wat hij was. "en als ik vragen mag: Welke pokemon ben jij?"
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Nighteye zo mei 31, 2015 4:09 pm

    ''Waarom zou ik een rogue een geodemorgen wensen?'' 'Omdat we allemaal pokemon zijn en de een niet meer waard is dan de ander.' was Nighteye's reactie op dat antwoord. ''jullie stelen alleen maar berries.'' 'moet jij nodig zeggen door gebied te claimen steel jij eerder berries dan welke rogue dan ook.' zei hij steeds geërgerder. man wat waren clan pokemon arrogant. op zijn eerdere reactie kreeg hij het antwoord: daar heb je een punt, maar dan ben je nog steeds in cloudclan territory!.'' dit was voor Nighteye wat moeilijker om een goede reactie terug te kaatsen. maar ach dat was ook niet nodig ze kon hem toch niet wegjagen dus hij bleef maar even stil. na een tijdje gaf de absol beneden hem als andwoord. ''de gebieden zijn al geclaimd voordat ik überhaupt uit mijn ei kwam, ik vervolg alleen de taken van mijn voorouders. alles wat buiten darkclan territory ligt is van jou, waarom ga je daar niet heen?'' veel gekker moest het niet worden dacht Nighteye woedend. 'ik moet wel m’n beheerstheid houden anders word ik roekeloos.' dacht hij maar tegenzin.
    ‘dus zoals je het nu zegt volg je gewoon je voorouders in iets fouts alleen maar omdat zei het ook deden dus moet jij dat ook maar doen. dat gaat lekker zo!' zei nighteye terwijl hij met zijn ogen rolde. trouwens waarom denk je dat je voorouders en de darkclan precies deze stukken hebben geclaimd. dit zijn natuurlijk de meest vruchtbare en berry rijke gebieden. jij bent natuurlijk nog nooit buiten je territory geweest dus jij weet dat niet. maar buiten deze 2 clangebieden is er niet veel hier in de buurt. Dan komt er ook nog bij dat er zo veel meer rogues zijn dan clanpokemon en wij dus die paar struiken met elkaar moeten delen terwijl jullie je vol schranzen met alle berries die jullie hier hebben. Sterven er in het wild pokemon van de honger. denk daar maar nog is over na de volgende keer als je een magere rogue wegjaagt.’ Na dit te hebben gezegt haalde de zorua weer adem want hij had zonder ademhalen gepraat. Toen kwam opeens de vraag ‘’welke pokemon ben je eigenlijk?’’ Van de absol. ‘Tsja misschien moet je dat maar eens aan een andere rogue vragen in ruil voor wat berries.’ riep hij cynisch.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Cloudmoon ma jun 01, 2015 4:40 pm

    ''Waarom zou ik een rogue een geodemorgen wensen? jullie stelen alleen maar berries.'' 'Omdat we allemaal pokemon zijn en de een niet meer waard is dan de ander.' reageerde de kleine pokemon, daar wist cloud moon niet echt een antwoord op... maar de pokemon ging weer verder. 'moet jij nodig zeggen door gebied te claimen steel jij eerder berries dan welke rogue dan ook.' was zijn antwoord op de beschuldiging van De absol. Cloudmoon gromde en ging in een gevechts houding staan. "Dat is niet waar!! dit gebied is van cloudclan! Dus zijn de berries van cloudclan!" Gromde ze fel tegen de pokemon " "Alles wat buiten Darkclan en Cloudclan ligt is van jou, waarom ga je daar niet heen?" Probeerde ze rustig uit te leggen. De andere pokemon keek erg boos, ‘dus zoals je het nu zegt volg je gewoon je voorouders in iets fouts alleen maar omdat zei het ook deden dus moet jij dat ook maar doen. dat gaat lekker zo!' zei nighteye terwijl hij met zijn ogen rolde. trouwens waarom denk je dat je voorouders en de darkclan precies deze stukken hebben geclaimd. dit zijn natuurlijk de meest vruchtbare en berry rijke gebieden. jij bent natuurlijk nog nooit buiten je territory geweest dus jij weet dat niet. maar buiten deze 2 clangebieden is er niet veel hier in de buurt. Dan komt er ook nog bij dat er zo veel meer rogues zijn dan clanpokemon en wij dus die paar struiken met elkaar moeten delen terwijl jullie je vol schranzen met alle berries die jullie hier hebben. Sterven er in het wild pokemon van de honger. denk daar maar nog is over na de volgende keer als je een magere rogue wegjaagt.’ Cloudmoon was nu woedend  "Wat boeit het dat ik nog nooit buiten mijn territory ben geweest!? En als de andere rogues niet buiten dit territory willen zijn, ga dan gewoon met een catcher mee! Dan krijgen jullie berries zat! En dan laten jullie ons ein-de-lijk met rust."
    Er schoot hara nog net een vraag te binnen: "En wat ben jij?". ‘Tsja misschien moet je dat maar eens aan een andere rogue vragen in ruil voor wat berries.’ was zijn antwoord daarop. "Nee! je kan mijn aanvallen op je krijgen!" 'Wat zijn rogues toch irritant, Ja. ik weet dat ze het moeilijk hebben maar ze vragen niet eens om hulp... Ze stelen gewoon.' Dacht ze.

    ~njaaa srry voor spellings fouten di t is op een fbdudtyvhstyrt kleine laptop getypt duss zsuper irri :$
    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Nighteye ma jun 01, 2015 6:07 pm

    hij kreeg veel antwoorden terug. maar het interesseerde hem niet veel dus hij deed in zijn hoofd zijn poten in zijn oren en schreeuwde lalalalala. althans dat wou hij doen maar hij deed het toch maar niet. 'Weet je ik vind het allemaal mooi maar ik blijf lekker hier hoog en droog in MIJN boompje.' zei Nighteye heel droog. hij draaide zich om en ging op het midden van de boomtak liggen met zijn rug naar haar toe zodat ze hem niet zou kunnen aanvallen en hij rustig kon blijven liggen. vroeg of laat zal ze toch wel vertrekken en ik heb al mn buikje vol dus kan hier wel even blijven. dacht de zorua optimistisch. blijkbaar wist ze ook nog niet dat hij een zorua was of wat hij überhaupt was. dat is mooi daar heb ik alleen maar voordeel aan dacht hij terwijl hij langzaam weer in slaap viel. wat een heerlijk rustig leventje is het hier toch waren zijn laatste gedachtes.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Cloudmoon ma jun 01, 2015 6:14 pm

    De zwarte pokemon trekte niks van haar aan en ging op een andere tak liggen. Cloudmoon kon het niet echt meer schelen, maar en was 1 ding dat ze kon doen. "okay, je mag blijven liggen TOT maanhoog. Lig je hier en komt een warrior je tegen mag hij je aanvallen met alle kracht die hij in zich heeft" Ze draaide zich om en liep weg, Hij gaat vanzelf wel weg. Dacht ze.

    ~Cloudmoon is topic uit

    Gesponsorde inhoud


    the silence is.. beautiful Empty Re: the silence is.. beautiful

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 7:23 pm