Welkom

Welkom op Before Dawn.
Before Dawn is een roleplay forum over Pokémon, maar is ook grotendeels gebaseerd op de boekenserie Warrior Cats. Op dit forum speel je een wilde Pokémon in één van de twee Clans of juist een wilde Pokémon die niet (meer) in een Clan leeft. CloudClan en DarkClan leven al een tijdje in vrede in het woud, maar dit kan ieder moment veranderen.

Welcome Gast, do you want to switch accounts?

Links

Staff

Admins
Littlesong
Mods
-

Affiliates

Credits

Pokémon is © Nintendo & Game Freak.
Warrior Cats (Warriors) is © Erin Hunter
Alle karakters, teksten, verhaallijnen, etc. zijn © Before Dawn (https://before-dawn.actieforum.com/) en de leden van Before Dawn.
Alle plaatjes zijn © hun rechtmatige eigenaren.

3 plaatsers

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Flamesoul
    Flamesoul
    Medicine mon


    Aantal berichten : 10
    Punten : 10

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 24 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 40

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Flamesoul ma mei 25, 2015 12:53 pm

    Flamesoul betrad langzaam de prachtige omgeving van de Lunarclan. Een van de vorige Medicine Mon's stond daar al op haar te wachten. Met grote ogen keek ze haar voorganger toe, voordat langzaam het bericht haar oren binnen stroomde. Verbazing en vrolijkheid waren al snel de emoties die de Medicine Mon voelde. Ze keek haar voorganger aan en knikte langzaam terwijl ze zachtjes de woorden herhaalde. "Fire shall be the one to follow the footsteps of Flame." Was de enige zin die ze had gehoord. Er was maar een Apprentice met de naam Fire, Fireling.

    De Rapidash was net wakker geworden uit een droom van de Lunarclan. Hierin werd haar verteld dat ze een Apprentice diende te zoeken, en ze had al zo'n vermoeden wie dat zou worden. Ze zuchtte heel eventjes terwijl ze naar de uitgang van haar den draafde. Zover ze wist waren de Ceremonie's net geweest, en was een van de Apprentices in die Ceremonie nou net degene die ze zou opleiden tot Medicine Mon. Als ze dood ging of te oud werd om haar taak nog uit te voeren, zou haar leerling het over kunnen nemen. Ze was nog niet zo lang Medicine Mon waardoor de droom haar werkelijk verbaasd had. Ze schudde haar vurige manen heel eventjes uit voordat ze de weg naar de Leider vervolgde. Als ze het goed was sliep Cloudmoon waarschijnlijk nog in de Leader's den waardoor ze met stevige passen naar haar toe liep. "Cloudmoon!" Riep ze luid uit, voordat ze tot stilstand kwam. Flamesoul zwiepte haar staart heel even om haar benen heen.

    Zodra de Leader de den uit kwam keek de Rapidash haar aan met haar vriendelijk ogen. "Ik heb een bericht van Lunarclan gekregen." Zei ze met trotse en duidelijke stem. Ze keek vrolijk maar ook serieus. "Ik wordt verzocht een Apprentice te zoeken met de naam Fireling. Als ik het goed heb, is er net een Apprentice benoemt met die naam. Graag zou ik met haar spreken, en haar vragen mijn leerling te worden." Vervolgde ze, terwijl ze met haar lichte oren wiebelde. Ze wachtte geduldig op het antwoord van de Leader. Ze zou haar vast wel willen helpen. "Ik hoop dat je het niet erg vind nog een Ceremonie te moeten geven." Veronderstelde ze uiteindelijk. Ze hoopte maar dat Fireling haar leerling zou willen zijn.


    EERST CLOUDMOON IK ZAL AANGEVEN WAARNEER FIRELING OOK KAN POSTEN!
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Cloudmoon di mei 26, 2015 4:36 pm


    "Cloudmoon!" Riep een bekende stem van buitenaf haar den. "ja?" Zei ze toen ze naar buiten liep, ze zag de medicine mon staan die haar aankeek met vriendelijke ogen. Trots begon ze ter vertellen: "Ik heb een bericht van Lunarclan gekregen." Cloudmoon keek haar nieuwsgierig aan dat aangaf dat ze verder moest praten, en dat deed ze. "Ik wordt verzocht een Apprentice te zoeken met de naam Fireling. Als ik het goed heb, is er net een Apprentice benoemt met die naam. Graag zou ik met haar spreken, en haar vragen mijn leerling te worden." ze wiebelde met haar oren toen ze klaar was. "Dat is goed nieuws. Je bent nog niet zo oud maar het is wel handig mocht er wat gaan gebeuren." Dat kwam er een beetje ongemakkelijk uit. "Wanneer wou je het haar vragen?
    En denk je dat zij het wel wilt? Ik bedoel wat als ze helemaal geen medmon wil worden, wat moeten we dan? Lunarclan negeren? nee, dat kan niet..."
    Ze was licht in paniek, want wat zou er gebeuren als Fireling weigerde? ze kneedde met haar klauwen de grond. Flamesoul begon weet te praten. "Ik hoop dat je het niet erg vind nog een Ceremonie te moeten geven." "Ach nee joh, dat is geen probleem. Al was het wel handiger als Lunarclan dit eerder had vertelt..." Cloudmoon ging zitten en wachtte af wat flamesoul had te zeggen.

    Words: 246 | Tags:@Flamesoul | Notes:X
    Flamesoul
    Flamesoul
    Medicine mon


    Aantal berichten : 10
    Punten : 10

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 24 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 40

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Flamesoul wo mei 27, 2015 8:39 pm

    ''Ja?'' klonk er in haar witte oren, terwijl de leider tevoorschijn kwam. Een zachte bries verliet dan ook tevreden haar neusgaten. Voordat ze haar hele verhaal begon. Lunarclan had haar vereerd met een bezoek, dat was wel duidelijk. Cloudmoon leek best wel nieuwsgierig te zijn, waardoor ze snel verder vertelde. Nadat ze klaar was, sprak de leider weer. "Dat is goed nieuws. Je bent nog niet zo oud maar het is wel handig mocht er wat gaan gebeuren." Even moest Flamesoul een beetje glimlachen bij de ongemakkelijke houding. Ze begreep de leider wel, als er geen Medicine Mon was, schoten ze voor geen meter op. Het was even gevaarlijk als het niet hebben van een leider, misschien wel gevaarlijker. Dan kon de clan nauwelijks voortbestaan. "Wanneer wou je het haar vragen?
    En denk je dat zij het wel wilt? Ik bedoel wat als ze helemaal geen medmon wil worden, wat moeten we dan? Lunarclan negeren? nee, dat kan niet..."
    De leider leek nerveus, het was dan ook niet niks, een verzoek van Lunarclan te krijgen. Met een klein knikje van haar sierlijke hoofd keek ze de leider aan die met haar poten in de grond klauwde. "Ach nee joh, dat is geen probleem. Al was het wel handiger als Lunarclan dit eerder had vertelt..." Opgelucht keek de Medicine Mon naar haar leider, gelukkig. Dan kon de leerling snel benoemd worden, mocht Fireling mee willen werken. "Ze komen altijd op het juiste moment Cloudmoon, al lijkt het soms te laat. Ze komen nooit voor iets onzinnigs. Ik heb er alle vertrouwen in, dat het hoe dan ook goed komt." Ze duwde haar sierlijke hoofd heel voorzichtig tegen de leider aan. "Ik wou het haar eigenlijk nu gaan vragen. Als je mee wilt lopen, graag." Zei ze voorzichtig. Een rustige blik verscheen in haar ogen, vol vertrouwen op haar leider en de Lunarclan. Ze hief haar rechtervoorhoef even op terwijl ze haar vurige staart even voorzichtig zwiepte. Ze stond al klaar om op zoek te gaan naar Fireling. Haar hoofd boog ze sierlijk, waardoor ze er best krachtig uit zag. Ze was een sterke Medicine Mon, trots op haar taak, en trots op haar clan. Ze schudde haar manen even flink uit, wel voorzichtig zodat ze niet haar manen de kans zou geven iets in de brand te steken. Iets dat haar nooit overkwam, omdat ze het niet wou, voordat ze een stap zette. Haar hoofd draaide ze even om naar Cloudmoon. Terwijl ze ongeduldig wachtte. Ze wou heel graag nu al beginnen, nu Lunarclan hun een dienst had bewezen, ging ze er alles aan doen om het tot een goede afloop te brengen.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Cloudmoon do mei 28, 2015 9:52 am

    De witte medicine mon keek opgelucht naar Cloudmoon. "Ze komen altijd op het juiste moment Cloudmoon, al lijkt het soms te laat. Ze komen nooit voor iets onzinnigs. Ik heb er alle vertrouwen in, dat het hoe dan ook goed komt." Flamesoul duwde haar hoofd tegen Cloudmoon aan "Ik wou het haar eigenlijk nu gaan vragen. Als je mee wilt lopen, graag." Cloudmoon was gerustgesteld door de vriendelijke medmon, maar toch was ze een beetje zenuwachtig."okay, laten we gaan." ze hief haar klauw op om aan te geven dat ze konden gaan. Het was fris buiten en de koele wind waaide zachtjes door haar witte vacht toen ze richting fireling liepen. ze stond naast Flamesoul en leunde haar staart tegen haar aan.

    ooc: een beetje kort maar wist niet veel wat ik kon zeggen Embarassed Embarassed
    Flamesoul
    Flamesoul
    Medicine mon


    Aantal berichten : 10
    Punten : 10

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 24 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 40

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Flamesoul vr mei 29, 2015 3:14 pm

    Cloudmoon leek gerustgesteld door haar woorden, waardoor ze even vrolijk met haar sierlijke hoofd schudde. Het zou ook niet zo moeten zijn, dat de leider zich hier zorgen om zou maken. Alle berichten die van Lunarclan kwamen, hadden iets goeds in zich, waardoor de Medicine Mon eigenlijk haast elk bericht wel op de juiste manier kon behandelen. De leider leek nog steeds een beetje zenuwachtig, maar erg vond Flamesoul dat niet. Ze kon het zich ook wel voorstellen. Dus wachtte ze even op het teken van Cloudmoon voordat ze zich naar de leerling zou haasten. "Okay, laten we gaan." Klonk er uiteindelijk terwijl een klauw werd opgeheven, en de Medicine Mon de pas er toen maar in zette. Ze zocht meteen met haar ogen al de leerling die ze moesten spreken. Heel even voelde de Rapidash de staart van haar leider tegen zich aan, en glimlachte ze terug. Zodra ze voor de leerling stonden boog ze haar sierlijke hoofd even in een groet. "Fireling, kunnen we heel even met je spreken?" Vroeg ze vriendelijk, terwijl ze met een van haar oortjes rustig wiebelde.


    Fireling mag nu ook reageren!
    Fireling
    Fireling
    Medicine mon apprentice


    Aantal berichten : 8
    Punten : 12

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 6 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 19

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Fireling vr mei 29, 2015 10:24 pm

    toen Fireling haar leader en de medmon zag werd ze heel zenuwachtig. Fireling, kunnen we heel even met je spreken? ze draaide zenuwachtig met haar oren t..- tuurlijk! wat is er? ze probeerde het te verbergen maar ze was bang, snel liep ze in gedachten langs of ze iets fout had gedaan, maar ze kon niks bedenken.
    Flamesoul
    Flamesoul
    Medicine mon


    Aantal berichten : 10
    Punten : 10

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 24 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 40

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Flamesoul di jun 02, 2015 1:30 pm

    De leerling leek een beetje zenuwachtig te zijn, op het moment dat ze aangesproken werd, door de Medmon en de Leider. Ergens kon Flamesoul het ook wel voorstellen, want hun kwamen nooit  zomaar met iemand spreken. Ze glimlachte even geruststellend terwijl ze naar de leerling keek. "t..- tuurlijk! wat is er?" Vroeg de leerling uiteindelijk, met een kleine stottering. Meteen had Flamesoul het met haar te doen, ze kon zich voorstellen dat het een enorme schrik was,  haalde even kalm en diep adem. "We, nu ik, wou je wat vragen Fireling." Begon ze voorzichtig, een kleine beweging met haar hoofd, maakte dat haar manen even in haar ogen vielen. "Ik wou je vragen mijn leerling te worden." Zei ze uiteindelijk. Ze zwiepte kalm met haar vurige staart terwijl ze haar leider even een korte blik gunde.
    Fireling
    Fireling
    Medicine mon apprentice


    Aantal berichten : 8
    Punten : 12

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 6 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 19

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Fireling di jun 02, 2015 1:44 pm

    wat..? Fireling schork, en ze deed een paar stappen naar achteren. meen je dat? vroeg ze. stop Fireling.. dacht ze bij zichzelf, het is vast een grap! ze gaan je straks belachelijk maken! maar aan de andere kant, waarom zou Cloudmoon er dan zijn? is dit echt? of is het een grap? vroeg ze, een beetje bang om te onbeleefd te klinken.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Cloudmoon di jun 09, 2015 10:37 am

    De reactie van Fireling gaf Cloudmoon een kleine hartverzakking. Paniek glom in haar ogen. Oh nee! lunarclan zal ons vermoorden!! Ze keek de grote medmon aan in de hoop dat ze Fireling kan overtuigen.
    Flamesoul
    Flamesoul
    Medicine mon


    Aantal berichten : 10
    Punten : 10

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 24 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 40

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Flamesoul ma jun 15, 2015 1:38 pm

    Heel even wiebelde ze haar sierlijke oren zodra ze doorhad dat de leerling haar niet geloofde. De leider zag er meteen al paniekerig uit, waardoor ze haar hoofd voorzichtig boog en naar Fireling toe liep. Haar ogen stonden eerlijk en geduldig. "Ik meen het, het is geen grap Fireling." Zei ze zachtjes, op een rustige bijna fluisterachtige toon. Haar oortjes legde ze enkele seconden in haar nek, omdat ze zenuwachtig werd van Cloudmoon. Toch wist ze wel dat het waarschijnlijk snel goed zou komen. "Lunarclan heeft jou gekozen.." Murmelde ze op een wijze maar zachte toon.
    Fireling
    Fireling
    Medicine mon apprentice


    Aantal berichten : 8
    Punten : 12

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 6 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 19

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Fireling ma jun 15, 2015 2:23 pm

    "Lunarclan heeft jou gekozen.." Fireling deed een stapje achteruit. hoe bedoel je? waarom zou de Lunarclan mij kiezen? ze geloofde het niet, waarom, waarom liegen ze? iedereen verteld me altijd dat ik niks waard ben.. ze schudde haar snuit. ik geloof jullie niet daar.. ze had het gezegd, nu zou ze er achter komen of ze haar niet aan het voorliegen waren.
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Cloudmoon ma jun 15, 2015 3:10 pm

    De apprentice raakte in paniek omdat ze het niet geloofd. En dat stelde cloudmoon gerust. Ze stapte naar voren en keek fireling in haar ogen aan "Fireling... Dit is geen grap. Waarom zouden we je Überhaupt voor gek zetten?" Ze ging zitten en knipperde een keer rustig met haar ogen. "Dus? Accepteer je Flamesoul's verzoek?"
    Fireling
    Fireling
    Medicine mon apprentice


    Aantal berichten : 8
    Punten : 12

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 6 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 19

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Fireling ma jun 15, 2015 3:12 pm

    ze liegen niet die gedachte schoot door haar heen. blij sprong ze op tuurlijk accepteer ik het! op die manier kan ik iets voor mijn Clan doen! ze sprong op en gaf Cloudmoon een lik. oepss dacht ze, snel stapte ze terug. sorry..
    Cloudmoon
    Cloudmoon
    Clan leader


    Aantal berichten : 57
    Punten : 26

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 32 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 32

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Cloudmoon ma jun 15, 2015 6:11 pm

    "tuurlijk accepteer ik het! op die manier kan ik iets voor mijn Clan doen!" Zei fireling opgewonden ze sprong op en gaf haar leader een lik op haar wang. Ze stapte terug en verontschuldigde zich. "Geeft niet" zei ze moederlijk en stond op. Dit hadt ze lang niet meer gevoeld... Een lik over haar wang was iets dat ze lang heel lang geleden voor het laatst had gevoelt. Ze besefte dat ze eenzaam was. En voor het eerst in haar leven zocht ze naar liefde.
    Fireling
    Fireling
    Medicine mon apprentice


    Aantal berichten : 8
    Punten : 12

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 6 moons
    Geslacht: Vrouwelijk
    Level: 19

    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Fireling ma jun 15, 2015 6:18 pm

    ehh, Cloudmoon? ze keek naar haar leader, gaat het? je ziet er een beetje raar uit.. zelf stond ze ook op, ze was klaar om te leren, en om dingen te doen voor de clan. dus ze draaide zich om naar Flamesoul, en ze vroeg wanneer beginnen we?

    Gesponsorde inhoud


    Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling) Empty Re: Lunarclan told me something... (Cloudmoon en Fireling)

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu za mei 11, 2024 6:31 pm