Welkom

Welkom op Before Dawn.
Before Dawn is een roleplay forum over Pokémon, maar is ook grotendeels gebaseerd op de boekenserie Warrior Cats. Op dit forum speel je een wilde Pokémon in één van de twee Clans of juist een wilde Pokémon die niet (meer) in een Clan leeft. CloudClan en DarkClan leven al een tijdje in vrede in het woud, maar dit kan ieder moment veranderen.

Welcome Gast, do you want to switch accounts?

Links

Staff

Admins
Littlesong
Mods
-

Affiliates

Credits

Pokémon is © Nintendo & Game Freak.
Warrior Cats (Warriors) is © Erin Hunter
Alle karakters, teksten, verhaallijnen, etc. zijn © Before Dawn (https://before-dawn.actieforum.com/) en de leden van Before Dawn.
Alle plaatjes zijn © hun rechtmatige eigenaren.

    borders? what borders

    Nighteye
    Nighteye


    Aantal berichten : 13
    Punten : 9

    Pokémonprofiel
    Leeftijd: 23 moons
    Geslacht: Mannelijk
    Level: 21

    borders? what borders Empty borders? what borders

    Bericht van Nighteye za mei 23, 2015 11:25 am

    Door een interessant geurtje werd de zorua naar een open plek in een bos geleid. Dit stuk was nieuw voor haar omdat ze nog nooit zo ver van haar shelter af was geweest. De laatste tijd was hij het zat om lange trektochten te maken dus had hij zich voorlopig gevestigd onder de volgens hem perfecte struik. Het was dag en Nighteye was niet in zijn humeur. ‘Waar haalde ik ook alweer het idee vandaan om overdag te gaan verkennen. Ik haat de dag.’ Langzaam maar zeker drong het tot hem door dat hij niet de enige was die het leuk vonden om hier in de buurt rond te wandelen. Met zijn neus ving hij verse geuren op. ‘oh arceus ik heb nu even geen zin in confrontaties.’ Of nee toch wel eigenlijk. Dacht de zorua. ‘Hihi ik heb al een ideetje mochten er hier nog pokemon zijn.’ Zoals bijna alle zoruas was hij geen uitzondering dat hij ervan hield om anderen voor de gek te houden. ‘Als ik een andere pokemon zie verander ik even in die pokemon kijken of hij het snel genoeg door zal hebben.’ Hij sneakte verder het veld op om te kijken waar de geuren het sterkst waren. ‘daar, daar komen de geuren vandaan. ‘en nu alleen nog maar afwachten dacht de zorua.

      Het is nu vr apr 26, 2024 12:51 pm